عزیزی خطاب به وزیر آموزش و پرورش با بیان این که سازمان دانش‌آموزی حیاط خلوت چه کسی شده است، افزود: امروز شاهد رانت خواری مؤسسات آموزشی در کشور هستیم و اگر وزیر آموزش و پرورش وقت کرد و جریانات سیاسی به وی اجازه دادند می‌تواند به این رانت‌خواری‌ها ورود کند.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ 14 June 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 25 خرداد) در جلسه علنی و پس از گزارش وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان اظهار داشت: در دولت روحانی وزارت آموزش و پرورش، در اولویت نبوده است و متأسفانه این وزارتخانه حاشیه‌ای و فاقد اولویت است.

وی افزود: سزاوارترین اقدام آقای حاجی میرزایی آن است که وزارت آموزش و پرورش در اولویت وزارتخانه‌های دولت قرار گیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار داشت: رویکرد صرفا سیاسی و جولانگاه شدن وزارت آموزش و پرورش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد هستیم،‌ ضمن این که وزیر باید توضیح دهد که این وزارتخانه که مرکز تربیت و آموزش کشور است، محل جولانگاه جریانات معلوم الحال شده است.

عزیزی خطاب به وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: چه حجتی داشتید که فرزند شهیدی که مدیرکل آموزش و پرورش شیراز بوده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یک شبه برکنار کردید و فرد معلوم الحال دیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جایگزینش کردید؟

وی با بیان این که سازمان دانش‌آموزی حیاط خلوت چه کسی شده است، افزود: امروز شاهد رانت خواری مؤسسات آموزشی در کشور هستیم و اگر وزیر آموزش و پرورش وقت کرد و جریانات سیاسی به وی اجازه دادند می‌تواند به این رانت‌خواری‌ها ورود کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان قربانی جریانات سیاسی شده است و از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم مانع این اقدامات شود؛ چراکه خبرهای بدی از این دانشگاه به گوش می‌رسد.

عزیزی گفت: چرا وزارت آموزش و پرورش رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عملیاتی نمی‌کند و چرا باید نیروهای نهضتی و حق التدریسی احساس تبعیض کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز سند تحول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فقط در سخنرانی‌ها می‌بینیم و انتظارمان از وزارت آموزش و پرورش در نظام اسلامی آن است که در اولویت قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار